? ??????????????Play it Loud (Guitar)? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??9 Grabs Today. 17004 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lil Weezy? ????? ?? ???Rating: 4.8 (6 Ratings)??8 Grabs Today. 1833 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Let It R BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 19, 2010

tegas bermatlamat,bersifat pemberani

aku masih hidup la!!dah lame aku x update blog ni.ye la busy lagi pun bukan selalu dapat balik.sebenarnye time korang semua tengah syok cuti sekolah,aku kene pegi ke pengkalan tldm lumut.tempat ni memang merupakan impian aku dari dulu lagi iaitu kd panglima hitam(paskal/pasukan khas laut).memang enjoy giler time pegi sana.yg paling syok time menembak guna senjata terbaru m4 n pisto glock.walaupun aku terpaksa berkordan cuti sekolah aku tapi memang berbaloi dapat pegi.

sebenarnye semua aktiviti yg aku telah lalui sepanjang bergelar new boy ni,bnyak telah mematangkan aku.kadang2 kita memang tak sedar tapi perubahan tu tetap akan nampak.semalam pulak aku baru balik dari telok senangin kat perak bersempena anual camping RMC.best jugak sebab ada pertandingan paintball n dapat rase pengalaman jadi askar.sentiasa berwaspada.

0 comments: